klik sini please...... =)

Monday 13 February 2012

aku kene dismiss uitm.

kau ingat kau sorang je pernah kene buang uitm? aku pun pernah kene la wei. aku paham sangat perasaan ko.
kau ingat aku ni cakap kosong ke? aku pun pernah alami kekecewaan teruk macam yang ko alami. macam mane ko rase marah sangat dekat uitm sebab bua tape.. aku paham. bagi aku, uitm tetap yang terbaik. biarlah ape orang nak kate. sebab kat situla aku belajar kenaerti sisterhood. amek berat.. pengorbanan.. segalanya. kat situ jugak aku jumpa orang loghat macam-macam.. dengar cerita hantu dengan membe.. pape pun jangan penah ase nyesal masuk situ walaupun dah dibuang.. life must goes on.. kite move on jela.. yang dah lepas tu bia jela.. kite belajar dari kesilapan ok.. Allah tak suka orang yang berputus asa.. sebab rahmat Allah tu luas.. rexeki ada kat mana2.. bertebaranlah kat bumi Allah ni dan carik la rezeki.. jangan lupakan Allah dalam setiap apa yang kita buat. maha suci Allah..

No comments:

Post a Comment

throw me your opinion.. would you?