klik sini please...... =)

Thursday 29 March 2012

apa istimewanya kolej kejururawatan?

gua student kolej kejururawatan. so gua nak share
sikit la pasal pengalaman gua kat sini.
belajar kat kolej jururawat ni seronok.
macam-macam pengalaman kite akan dan
boleh dapat. setiap kolej ada pengarahnya.
yang pastinya pengarah kolej jururawat
mestilah seorang yang pernah menjadi
jururawat. pengarah kolej gua ni berangsa
cina. satu malaysia maaa.

bukan itu the main topiknya.

gua memang minat nursing. gua teringin
nak berbakti kepada parent gua
when they're old someday.

ramai ingat. .. nak jadi nurse ni senang..
masuk swasta memang la senang..

gua bukan swasta.. gua under SPA.. competition
tu memang ada.. kalo kite rajin belajar
and attitude baik... kerajaan will
amek kite keje dekat klinik or hospital
kerajaan..


lu orang ingat senang ke nak masuk SPA ni?


gua dulu usaha sungguh2 kot nak dapat sini..

sini memang impian gua.. dah la dibayar untuk belajar..
malah diberi kerja yang terjamin.
sape taknak..

No comments:

Post a Comment

throw me your opinion.. would you?