klik sini please...... =)

Thursday 19 July 2012

tentang seorang pengajar di sebuah kolej.

Beliau ini berperangai unik, seorang wanita pertengahan usia, aku tak tau dah kawin ke belum. Tapi kuat mengamuk, Dalam masa yang sama suka buat2 baik Dekat orang yang belum kenal dia. Tapi pada yang dah kenal lama dia, dia merupakan seorang pengajar yang agak senior dan Bergantung kepada ubat tranquilizer. Untuk makluman semua, bukan semua orang boleh ambil ubat penenang ni ya kalau takde ape2 masalah yang akal dan fikiran dan jiwa. Ya, aku tiada masalah dengan pengajar ini. Tapi kelihatannya, dia cukup tidak senang dengan aku. Apa salah aku sehingga kau berkelakuan zalim terhadap aku dan rakan? Adakah kerana bangsa kita berbeza? Kau fikirlah sendiri. Kalau kami ni keluarga kau atau anak kau adakah kau akan maki kami dengan hina? Fuck laju2 for u, thank you.

No comments:

Post a Comment

throw me your opinion.. would you?